Captu1re

Capture

محققان طی مطالعات و بررسی های گسترده خواص داروی زردچوبه برای رفع شگفت انگیز مشکلات جسمی و حتی روحی جدی را شناسایی کردند.
داروی زردچوبه برای درمان دردها
زردچوبه امروزه ادویه مورد مطالعه دانشمندان است و بدلیل فواید زیادی که دارد جایگزین بسیاری از داروها است ادویه گرم تلخی است و به عنوان طعم دهنده در غذاها استفاده میشود.داروی زردچوبه
زردچوبه ادویه خوشرنگی است که از دیرباز مورد استفاده مردم هندوستان بوده است چون ترکیبات مفیدی دارد و خاصیت ضد التهابی آن بسیار در تسکین درد موثر است و جزء خانواده زنجبیل است و دردهای عضلانی ناشی از یائسگی و التهاب راکاهش می دهد و آن را بهبود میبخشد.
ثابت شده است زردچوبه به دلیل فوایدی که دارد بسیار در درمان کلی بدن موثر است ، مهم ترین آنها را در این بخش  خواهید خواند.
داروی زردچوبه
فواید دارویی زردچوبه
خواص دارویی زردچوبه

Capture
ضدافسردگی
تحقیقات انجام شده نشان داده زردچوبه ازیکسری داروهای افسردگی قوی تر من می کند و معمولا به عنوان داروی ضد افسردگی و کاهش افسردگی تجویز می شود.
کاهش دهنده کلسترول
مطالعات سال 2008 نشان داده زردچوبه حاوی لیپتور است که در کاهش کلسترول موثر است.
ضد انعقاد خون
زردچوبه خاصیت ضد پلاکتی دارند و قابل مقایسه با اسپرین است.
درمان درد
زردچوبه نسبت به خیلی از داروهای مسکن بهتر عمل میکند و درد را تسکین میدهد.
دیابت
مطالعاتی که در سال 2009 در زمینه بیوشیمی و بیوفیزیک انجام شده نشان داده زردچوبه 500 برابر قوی تر از متافورمین در درمان دیابت است.
سرطان
مطالعات زیادی ثابت کرده که زردچوبه سلول های سرطانی را کاهش میدهد.
عارضه های پوستی
بسیاری از مردم از زردچوبه برای کاهش درد رگ به رگ شدن خون مردگی آکنه عفونت های قارچی بیماری های دهان استفاده میکنند ،به همین منظور زردچوبه را با روغن بادام ترکیب وروی موضع بمالید.
خوردن زردچوبه و چربی ها
زردچوبه را با چربی ها مصرف کنید چون جذب بدن میشوند شیر نارگیل و کره از غذاهای چرب رایج هندوستان هستند که معمولاً با زردچوبه مصرف می شوند.

تلفن جهت تهیه:
09357727037☎️ 09153136885

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>