کپسول تقویت جنسی زنان

Screenshot_۲۰۱۸-۰۸-۰۶-۱۶-۱۷-۵۵-۱

میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشاتی می شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی می باشد. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می رسد و در دوره ی سنی خاصی این میل کاهش می یابد.

Ähnliches Fotoزنان در دوره سنی دهه ۳۰ و دهه ۴۰ زندگی خود نسبت به سایر دوره های زندگی خود میل جنسی بیشتری دارند، همچنین پیرو این تحقیق مشخص گردید زنان سنین ۲۷ تا ۴۵ سال دارای تخیلات جنسی قوی تر و تمایلات جنسی بیشتری حتی نسبت به دختران سنین ۱۸ تا ۲۶ سال که در در محیط دانشگاه ارتباط بیشتری با جنس مخالف دارند ، هستند.
یکی از دلایل شایع اختلاف و جدایی بین زوجین، کم شدن میل جنسی زن است. برای افزایش میل جنسی بانوان بایستی در ابتدا علت این اختلال را پیداکنند.
میل جنسی بانوان به صورت های مختلفی با اختلال مواجه می شود. این اختلال می تواند به صورت کم شدن میل جنسی بروز کند. کم شدن میل جنسی خود می تواند به دو صورت مداوم یا مقطعی باشد. بانوانی که دچار کم شدن میل جنسی می شوند ممکن است تنها در اوقاتی از ماه (که البته توانایی برقراری رابطه جنسی دارند) میل جنسی کمی داشته باشند و ممکن است در تمام مدت یک ماه میل زیادی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان ندهند. در مقابل برخی از بانوان به هیچ وجه علاقه ای به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی دهند. افزایش میل جنسی بانوان در هر دو صورت باید در اولویت قرار گرفته و تا به معضلی حل نشدنی تبدیل نشده برطرف گردد.با مصرف داروهای گیاهی و رژیم غذایی مناسب می توان میل جنسی راتقویت وآنرا تحریک کرد.

تاثیرداروهای گیاهی بر افزایش میل جنسی زنانه:

 

Bildergebnis für ‫رازیانه‬‎Bildergebnis für ‫گل سنجد‬‎      Bildergebnis für ‫گرده لقاح‬‎           Ã„hnliches Foto

گرده لقاح: ده گرم ازآن را بخورید،موجب افزایش وزن تخمدان در زن و بیضه ها در مرد می شود

انیسون: غریزه جنسی در مرد و زن را تحریک می کند و اسپرم های نطفه مرد را می افزاید.

شکوفه سنجد: اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند.

رازیانه: تخمدانها را بزرگ و تقویت میکند باعث افزایش میل جنسی در طول ماه میشود.

 

خواص درمانی کپسول تقویت جنسی زنان

تقویت وافزایش میل جنسی

تقویت تخمدانها وهورمونهای زنانه

افزایش سایز تخمدان

رفع استرس وافسردگی

بدون عوارض

آیدی جهت سفارش: Clinic133@

تلفن: ۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰—–۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

همراه: ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—-۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>