قرص دیابت

دیابت

دیابت یا بیماری قند (یا Diabetes Mellitus), یک اختلال سوخت و سازی (متابولیک) در بدن است.

Bildergebnis für ‫دیابت‬‎

در این بیماری توانایی تولید هورمون انسولین در بدن از بین می‌رود یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد. نقش اصلی انسولین پایین آوردن قند خون توسط سازوکارهای مختلف است. دیابت دو نوع اصلی دارد. در دیابت نوع یک، تخریب سلول‌های بتا در پانکراس منجر به نقص تولید انسولین می‌شود و در نوع دو، مقاومت پیش رونده بدن به انسولین وجود دارد که در نهایت ممکن است به تخریب سلول‌های بتای پانکراس و نقص کامل تولید انسولین منجر شود.

میتوان با مصرف داروهای گیاهی به راحتی دیابت را کترل کرد:

Bildergebnis für ‫تخم شنبلیله‬‎     Ã„hnliches Foto            Ã„hnliches Foto
گزنه: یکی از خواص گزنه درمان دیابت است. این گیاه قادر است گلوکز خون را پایین بیاورد. عصاره برگ آن هم از بدن در برابر افزایش میزان قند خون و تخریب سلول های پانکراس حفاظت میکند.
قره قاط: قره قاط از نظر طبیعت سرد و خشک است و دارای خواص درمانی فراوانی است که مهمترین آنها کاهش قند خون در بیماران دیابتی و کاهش فشار خون است.
شنبلیله: در دانه شنبلیله اسید آمینه‌ای به نام «هیدروکسی ایزولوسین» وجود دارد که این اسید آمینه ترشح انسولین را تسریع می‌کند.
دارچین: سرشار از «آلدئید سینامیک» است که یک آنتی باکتری، ضدویروس و ضدانگل بسیار قوی محسوب می‌شود. این ادویه‌ی معطر سیستم ایمنی بدن را تحریک و تقویت می‌کند ودر کاهش قند خون مبتلایان به دیابت تاثیربسزایی دارد.

👈🏻 خواص کپسول دیابت

👈🏻کاهنده قند خون

👈🏻 سازنده هورمون انسلین

👈🏻رفع گزگز پاها ناشی از قندخون

👈🏻رقیق کننده خون

👈🏻🌐 آیدی جهت سفارش Clinic133@

👈🏻☎ ۰۵۱-۳۳۷۱۰۳۸۰—۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

👈🏻📱 ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>