قرص کم کاری تیروئید

هیپو تیروئیدی Hypothyroidism یا کم‌کاری غده تیروئید در بین بیماری‌های غده درون‌ریز شایع‌ترین بیماری پس از دیابت می‌باشد. به زبان ساده این بیماری هنگامی ایجاد می‌شود که غده تیروئید نتواند به اندازه نیاز بدن هورمون تولید کند.

Ähnliches Foto

هورمون غده تیروئید تری یدوتیرونین  و تیروکسین  است. این هورمونها وظیفه تنظیم مصرف انرژی، تولید گرما و تسهیل رشد در بدن را برعهده دارند.
تشخیص قطعی با اندازه‌گیری سطح هورمون‌های تیروئید در خون می‌باشد. بیمار هیپوتیروئیدی با TSH بالا و FreeT4 پایین تشخیص داده می‌شود. برای تشخیص دقیق‌تر سطح TSH خون نیز اندازه‌گیری می‌شود. در هیپوتیروئیدی اولیه هیپوفیز در پاسخ به کاهش سطح هورمون‌های تیروئید، مقدار بالایی از TSH را ترشح می‌کند.

Ähnliches Foto                      Ã„hnliches Foto                                        Bildergebnis für ‫آویشن‬‎

استفاده از زیره، سیاهدانه، آویشن، گزنه،  برای درمان کم کاری تیروئید مؤثر است زیرا طبع این گیاهان گرم و خشک بوده و می تواند طبع تیروئید را که سرد و خشک است، درمان کند.

 

 

👈🏻خواص درمانی کپسول کم کاری تیروئید

👈🏻 بهبود عملکرد غده تیروئید

👈🏻ببهبود گردش جریان خون

👈🏻محرک ساخت هورمون غده تیروئید

👈🏻🌐 آیدی جهت سفارش Clinic133@

👈🏻☎ ۰۵۱-۳۳۷۱۰۳۸۰—-۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

👈🏻📱 ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>