در معرفی محصولات و داروها

photo_2017-01-25_18-57-36

با  غلبه سودا آشنا شوید
این افراد طبیعت سرد و خشک دارند.

افرادی لاغر اندام بوده و استخوان بندی نازکی دارند . خواب آنها کم بوده و به غذاهایی با طبع گرم و انواع شیرینی و شوری بیشتری تمایل دارند . زود گرسنه و زود سیر می شوند .

در فصل بهار راحت ترند و فصل پاییز برای آنها فصل خوبی نیست و بیشتر هوای گرم را دوست دارند . سودایی ها دقیق ، منظم ، دوراندیش و اهل حساب و کتاب هستند و گاهی بسیار نکته سنج می شوند به عبارت بهتر مو را از ماست می کشند ، به همین خاطر مناسب کارهای بازرسی و حسابرسی می باشند . در کارها تلاش زیادی می کنند ولی کم احساس و کم انرژی می باشند .

سودایی ها افرادی ناآرام بوده و همیشه در فکر هستند ، بلند پرواز نیستند و هر چیزی را به سود خود تعبیر می کنند . به مرور دچار وسواس فکری و جسمی ، نگرانی و دودلی می شوند . بدبین و لجباز بوده و بسیار غصه می خورند . میل جنسی آنها زیاد بوده ولی دارای توان کم هستند به عبارتی خروس مزاجند .

علائم غلبه سودا : شوری دهان و بی حوصلگی در حرف زدن، شنیدن حرف دیگران، تیرگی رنگ رخسار، لاغری، بیزاری از سر و صدا، ترس از مرگ، تندخویی، زودرنجی، تشویش، غضب، بیقراری، اشتهای کاذب، سوزش سرمعده، فکر و خیال، هراس بی سبب، تردید و دودلی، تنهایی و گوشه گیری، اندیشه های بد و خیالات حزن انگیز، وسواس، بی خوابی، رویای سیاهی در خواب، اگر سودا وارد مغز شود باعث ضعف اعصاب می شود، ترس، مردم گریزی، سستی نبض، فرو رفتن چشم ها، خودکشی، پر مو بودن بدن، کف دست سرد، رویاهای مهیج و کابوس، یبوست مزاج، تاثر از اتفاقات و اندیشه های بد غصه دار و بی ثبات.

حکما معتقدند که تغییر مزاج سودایی خیلی مشکل است و نیز معتقدند که بلغم راس بیشتر بیماری هاست و عسل را یکی از خوراکی های مهم بلغم زدا می دانند. جا دارد بدانید در اکثر موارد غلبه بلغم که طبعش سرد و تر است، به مرور و با توجه به شرایط زندگی فرد، تری آن از بین می رود و تبدیل به سودا می گردد.
منضج سودا

ترکیبی از گیاهان دارویی است که برای درمان غلبه سودا تجویز و به صورت دم کرده مصرف می‌شود و سپس بعد از مصرف یک دوره، باید مسهلات سودا مصرف شود.

مسهل سودا

ترکیبی از گیاهان دارویی است که بعد از دوره مصرف منضج سودا، به صورت دم کرده باید مصرف شود.

badrang

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>