قرص نقرس

Screenshot_۲۰۱۸-۰۸-۰۵-۱۹-۰۹-۲۶-۱

نقرس یکی از دردناکترین بیماریهای رماتیسمی می باشد . نقرس در نتیجه رسوب کریستالهای سوزنی شکل اسید اوریک در بافت همبند ، یا در فضای مفصلی بین استخوانها و یا هر دو ایجاد می شود .

Bildergebnis für ‫نقرس‬‎

این رسوبها منجر به التهاب مفصلی ( آرتریت ) می شود که باعث تورم ، قرمزی ، گرمی ، درد و سفتی در مفاصل می شود . واژه آرتریت به حدود بیش از ۱۰۰ بیماری رماتیسمی اطلاق می شود که مفاصل ،‌ عضلات و استخوانها و همچنین سایر بافتهای بدن را درگیر می کنند . نقرس تقریباً ۵ درصد از کل بیماران آرتریتی را دربرمی گیرد .
با درمان مناسب و صحیح اکثریت بیماران قادر به کنترل علائم خود هستند و براحتی به زندگی خود ادامه می دهند . نقرس معمولاً با یک یا ترکیبی از چند درمان قابل کنترل است . هدف ما از درمان با داروی گیاهی ، کاهش درد درحین حملات حاد ، جلوگیری از حملات آینده و پیشگیری از تشکیل رسوبات مفصلی ( tophi ) و سنگ های کلیوی می باشد . درمان گیاهی معمولاً باعث جلوگیری از ناتوانیهای جسمی می شود .

تاثیر داروهای گیاهی بر نقرس:

Bildergebnis für ‫پیاز سورنجان‬‎             Ã„hnliches Foto                          Ã„hnliches Foto

گیاه سورنجان و بذر آن به همراه خولنجان، بهترین داروها برای درمان نقرس هستند و داروى اختصاصى که براى معالجه این بیماری وجود دارد کاملا، از ترکیبات گل، پیاز و بذر این سه گیاه  تهیه شده‌ است.

خواص درمانی کپسول نقرس:

درمان نقرس

رفع ورم پا

رفع رسوبات بین مفصلی

بدون عارضه

درمان اوره بالا

آیدی جهت سفارش: Clinic133@

تلفن: ۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰—-۰۵۳۳۷۱۵۲۸۱

همراه: ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>