کپسول مدر

Screenshot_۲۰۱۸-۰۸-۰۲-۱۶-۰۳-۰۸-۱

ادرارآور یا دیورتیک (به انگلیسی: Diuretic) داروهایی هستند که با اثر بر روی کلیه موجب افزایش جریان ادرار می‌شوند.

Ähnliches Fotoمدر یا ادرارآور یا دارویی را گویند که موجب افزایش حجم ادرار انسان شود . داروهای مدر کاربردهای فراوانی دارند ولی شایعترین مورد استفاده از آن‌ها کنترل افزایش فشار خون است.مدرها به صورت غیرعلمی برای کاهش وزن نیز ممکن است مصرف شوند.داروهای دیورتیک (Diuretics)، دسته‌ای از داروها هستند که برای افزایش میزان آب دفعی بدن طراحی شده‌اند و موجب افزایش میزان دفع آب و سدیم از طریق ادرار می‌شوند.
رایج‌ترین مشکل درمان شده به وسیله‌ی داروهای دیورتیک، فشار خون بالا می‌باشد؛ با افزایش دفع ادرار، میزان مایع موجود در خون کاهش می‌یابد و این امر به کاهش فشار خون کمک می‌کند؛ نارسایی قلبی تراکمی از سایر موارد مصرف این دارو است که موجب خونرسایی ناقص به بدن می‌شود و مشکلاتی نظیر اِدِم را به وجود می‌آورد که با تجمع مایع در بدن همراه است. داروهای دیورتیک موجب کاهش تجمع این مایع می‌شوند.

 

تاثیر داروهای گیاهی در مدر بودن:

 

Bildergebnis für ‫دم گیلاس‬‎                               Ã„hnliches Foto                                 Bildergebnis für ‫کاکل ذرت‬‎

 

Bildergebnis für ‫خارشتر‬‎

 

کاکل ذرت: می توان از کاکل ذرت به دلیل وجود خواص ضد عفونی کننده و ادرار آور آن برای درمان عفونت های دستگاه ادراری استفاده کرد.
خارشتر: این گیاه دفع‌کننده سنگ‌های مجاری ادراری و تسهیل دهنده عمل تصفیه خون و اعمال کبدی است
خارخاسک: موجب رفع رسوبات کلیه و جلوگیری از سنگ می‌شود.برای دفع سنگ کلیه و مثانه مفید بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.معرق است و به عنوان مدر و مسهل از آن استفاده می‌شود. دم گیلاس  : جریان ادرار را بالا برده و فوق العاده مدر می باشد.

خواص درمانی کپسول مدر:

ادرار آور

رفع رسوبات کلیه و مثانه

دافع سنگ کلیه

رفع فشارخون بالا

معرق

آیدی جهت سفارش: Clinic133@

تلفن: ۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰—۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

همراه: ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>