کپسول ترک اعتیاد

IMG_20180804_095022_317

بسیاری از  معتادین در روزهای اول ترک اعتیاد از عوارض و پی آمدهای قطع مصرف مواد مخدر که خماری نامیده می شود رنج می برند. به این علت که به بیماری اعتیاد مبتلا هستند، برای داشتن یک زندگی عادی محتاج مواد مخدر هستند.

Ähnliches Foto

هنگامی که مقدار مصرف مواد مخدر را کاهش داده و یا مصرف آن را کاملا قطع می کنند بدن و مغز شان به اشکال مختلف و دردناکی به این کار واکنش نشان می‌دهد. چنین به نظر می رسد که تمام وجود شان فریاد برآورده و از آنها می خواهد آن چیزی که به آن وابسته شده و برای ادامه حیات خود به آن نیاز دارد را در اختیارش قرار دهند. خماری حالتی است که اکثر معتادان هنگام دفع شدن سموم مواد مخدر از بدنشان به آن دچار می شوند. دچار شدن به این حالت نشان دهنده بهبودی تدریجی کارکرد بدن و بازگشت به حالت طبیعی و عادی است. نشانه های خماری شامل عرق سرد کردن، تپش قلب، اسهال، دل پیچه، استفراغ ، درد عضلانی، بی خوابی، بی اشتهایی، اضطراب، تندخویی و بی قراری است. فکر کردن به چنین عوارض دردناکی باعث می شود تا بسیاری از معتادان از قطع مصرف مواد مخدر ناامید شده و از خیر ترک اعتیاد بگذرند.می توان این درد های عصبی که حاصل ترک اعتیاد و خماری می باشد را با مصرف داروهای گیاهی کمتر و به راحتی کنترل کرد.
با بهره گیری از این ابزار وعمل کردن به آن، در برابر وسوسه های بیماری اعتیاد مقاومت نموده و در مسیر رسیدن به یک زندگی جدید عاری از اعتیاد و مواد مخدر قرار خواهند گرفت.

تاثیر داروهای گیاهی بر ترک اعتیاد:

Ähnliches FotoÄhnliches FotoÄhnliches FotoBildergebnis für ‫آویشن‬‎

آویشن: گازهای روده ها را جذب کرده و از بین برده و در درمان نفخ معده و روده ها مؤثر است.همچنین گردش خون را تحریک و جریان آن را منظم می کند.
زنجبیل: ریشه زنجبیل به دلیل دارا بودن ترکیبات ضد التهابی می توانند با ترکیبات التهاب زا و سمی در بدن مقابله و اثر آنها را بر روی بدن خنثی نمایند.
سنبل الطیب: برای تمام حالات عصبی، رفع میگرن و بی خوابی مفید است.

اسپند: کاملا سم زدا بوده و مسمومیت را بر طرف میکند.

 

خواص درمانی کپسول ترک اعتیاد:

پاکسازی ریه

دفع سموم بدن

رفع مسمومیت ناشی از خماری

رفع درد های عصبی

آیدی جهت سفارش: Clinic133@

تلفن: ۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰—-۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

همراه: ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>