کپسول کیست و فیبروم

کیست و فیبروم

فیبروم رحم (به انگلیسی: Uterine fibroids) رشد بیش از اندازهٔ بافت رحم در زنان در سن بچه داری است یا به عبارتی فیبروم رحم یا تومورخوش خیم عضلهٔ صاف رحم، شایع‌ترین تومور لگنی در نزد زنان است که تقریباً در پنجاه درصد زنان و معمولاً در سنین باروری بین ۲۵ تا ۴۰ سالگی دیده می‌شود.

Ähnliches Foto

در این بیماری سلول‌های ماهیچه‌ای و دیگر بافت‌هایی که دیوارهٔ رحم را می‌سازند، غده‌های غیرسرطانی درون دیوارهٔ رحم و پیرامون آن می‌سازند. این بیماری می‌تواند باعث نازایی شود. خطر دچار شدن به این بیماری در زنانی که نسبت به قدشان افزایش وزن دارند، بالا و در زنانی که بچه دار شده‌اند، پایین است.
فیبروم‌ها بر اساس محل آن‌ها در رحم تقسیم بندی می‌شوند. شایع‌ترین محل وجود آن‌ها اینترامورال (داخل عضله رحم)، ساب سروزال (به صورت تودهٔ برجسته‌ای خارج رحم) و زیر مخاطی (داخل حفره رحم) هستند. نوع سوم یعنی زیر مخاطی که از همهٔ موارد نادرتر است با بیشترین تظاهرات بالینی از جمله منوراژی یا خون‌ریزی شدید قاعدگی و نازایی همراه‌است.
در بیشتر بانوان ضایعاتی در دهانه رحم و رحم وجود دارد که ممکن است در مواردی عامل خطرناک در آن ها شناخته شود در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع این ضایعات ،ممکن است به کیست های خطرناک تبدیل شوند.کیست رحم معمولاً به دلیل بالا رفتن سطح پروستاگلاندین به وسیله‌ی آندومتر (لایه‌ی داخلی دیواره‌ی رحم) به وجود می‌آید.

تاثیر داروهای گیاهی:

Bildergebnis für ‫مقل ارزق‬‎Bildergebnis für ‫گل محمدی‬‎Bildergebnis für ‫کرفس‬‎

Bildergebnis für ‫هلیله‬‎Ähnliches FotoÄhnliches Foto

مقل ارزق: افزایش میل جنسی- چاقی (با سرکه)- تسهیل زایمان- تسریع سقط جنین (شیاف واژینال)-رفع ترشحات زنانگی (واژینال)- باز کننده دهانه رحم- شیر افزا- قاعده آور.
اسانس گل سرخ زنیان و کرفس برای بسیاری از مشکلات زنانه مفید است این اسانسها مقوی عضلات رحمی به خصوص در کسانی است که رحم‌های آنها افتادگی دارد و همچنین در مورد زنانی که آمادگی سقط کردن به دلیل ضعف رحم در آنها ایجاد می‌شود. همچنین در مورد تسکین مشکلات قاعدگی، کیست و فیبروم افسردگی و تنش‌های عصبی دارای آثار ارزشمندی است.
هلیله و سنا: جهت دفع و رفع کیست و فیبروم عفونت مجاری ادراری، کمبود میل جنسی، فشار خون بالا و مشکلات قاعدگی استفاده شود.

خواص درمانی کپسول کیست و فیبروم

رفع کیست رحم و تخمدان

رفع فیبروم های داخل و خارج رحمی

رفع عفونت های رحمی

رفع قارچ و سوزش ادراری

آیدی جهت سفارش: Clinic133@

تلفن: ۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰—۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

همراه: ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>