کپسول شیکوریدین چاقی

Screenshot_۲۰۱۸-۰۸-۰۵-۱۹-۰۵-۰۳-۱

لاغری دلایل متفاوتی دارد که از برجسته ترین آن می توان به پرکاری تیروئید ، ناراحتی های گوارشی و بی اشتهایی عصبی اشاره کرد .اما در مجموع علت لاغرى سوء تغذیه است. یعنى خوردن غذاهاى ناسازگار و یا نخوردن غذاى مورد نیاز بدن. لذا باید براى رهایى از لاغرى این سه کار را کرد:

اولا نباید غذاى ناسازگار خورد. ثانیا باید چند روز روزه گرفت یعنى فقط میوه‌جات خورد تا سمومى که بر اثر خوردن غذاهاى ناسازگار تولید گشته، از بین برود. ثالثا باید غذاى مورد نیاز بدن را خورد مخصوصا باید حتى المقدور شیر و میوه‌جات خورد. شیر غذاى کاملى است، یعنى تقریبا کلیه ی ویتامینها و مواد املاحى را دار است.
در واقع افراد لاغر بیش از سایر افراد به بیماری‌های عفونی و تب‌دار مبتلا می‌شوند و ناراحتی‌هایی مثل غم و غصه، بیداری و تحرک زیاد نیز در این افراد بیشتر دیده می‌شود. معمولاً این افراد اگر زیاد غذا هم بخورند، خیلی چاق نمی‌شوند. غذا باید در بدن بنشیند و بدن غذا را بپذیرد تا جذب شود.
اگر لاغر هستید و می‌خواهید کمی وزنتان را بالا ببرید می‌توانید با کمک طب سنتی تا حدودی به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید. با مصرف شیکوریدین می توانید به راحتی میزان مصرف غذا وخوراکی های مورد نیاز بدن را کنترل کنید و به وزن دلخواهتان برسید.

تاثیر گیاهان دارویی بر لاغری:

 

Bildergebnis für ‫شنبلیله‬‎Bildergebnis für ‫کاسنی‬‎Ähnliches Foto           Ã„hnliches Foto

تخم یونجه: به دلیل دارا بودن ویتامین های C و E میتواند تاثیر بسزایی در چاقی داشته باشد.

تخم شنبلیله: دارای فسفات آلی لیتین و لوکئوآلبومین فراوان است که بهترین داروی ضد لاغری محسوب میشود.

تخم کاسنی و شاهی: دارای فسفات و ویتامین c و B می باشد.

Screenshot_۲۰۱۸-۰۸-۰۵-۱۹-۰۵-۰۳-۱

خواص درمانی کپسول شیکوریدین:

رفع سوء هاضمه

تقویت اشتها

ضد لاغری

اصلاح و تنظیم رژیم غذایی

آیدی جهت سفارش: clinic133@

تلفن: ۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰—–۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱

همراه: ۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵—-۰۹۳۵۷۷۲۷۰۳۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>