کپسول لیور گل

لیور - Copy

کبــد مهمترن کارخانه‌ شیمیایی بدن است. این عضو با تولید صفرا کمک به هضم چربی‌ها نموده و بسیاری از سموم را از روده‌ها دفع می‌کند. قدرت کبد برای انجام این اعمال مهم، اغلب تحت تاثیر مواد متعددی که روزانه انسان در معرض آنها قرار می‌گیرد به خطر می‌‌افتد. غذاها و بعضی از گیاهان دارویی می‌توانند سلول‌های کبدی را در مقابل این ضایعات محافظت نموده و به نقش کبد به عنوان مهمترین عضو سم زادی بدن در این امر کمک نمایند. به علت نقش بسیار مهم کبد در اعمال بدن، پیشگیری و درمان بیماری‌های آن ضرورت تام دارد.

آسیب کبد که به دنبال تخریب سلولی ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریک سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود ممکن است به مدت ۲۰-۱۰ سال به صورت نهفته فعال بوده و تا زمان بروز سیروز کبدی هیچگونه علامت و نشانه‌ای از خود ظاهر نسازد. این مدت طولانی، فرصت مناسبی برای درمان بیمار، توسط داروهای گیاهی و درنتیجه کنترل بیماری و پیشگیری از آسیب جدی به کبد به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که کارایی داروهای موثر در درمان اختلالات کبدی نظیر اینترفرون، کورتیکو استرئیدها و … هر چند مناسب است اما در بسیاری از موارد، متناقض عمل کرده و عوارض مصرف آنها عامل بازدارنده‌ای برای تجویزشان می‌شود.

قرص لیورگل چیست؟
قرص لیورگل (Livergol) تهیه شده از گیاه  خارمریم تخم کاهو-تخم اسفناج و….از طریق تحریک سنتز پروتئین ریبوزومال باعث افزایش قدرت نوسازی سلول‌های کبدی شده لذا یک درمان کمکی کاملاً موثر برای مسمومیت‌های کبدی، هپاتیت‌ها، جلوگیری از پیشرفت سیروز کبدی و بخصوص کبد چرب خواهد بود.

میوه‌ گیاه خارمریم دارای فلاونوئید‌های گیاهی مهمی همچون سیلی‌بین، سیلی‌کریستین و سیلی‌دیانین است که در مجموع سیلی‌مارین نامیده می‌شوند و همگی دارای اثرات محافظت کننده‌ کبدی می‌باشند. این خاصیت، در واقع به معنای افزایش مقاومت یاخته‌های کبدی در مقابل آسیب‌های سمی می‌باشد.

بیش از ۲۰۰۰ سال است که از گیاه خارمریم در درمان پشتیبان بیماری‌های کبدی و اختلالات کیسه صفرا استفاده می‌گردد. این در حالی است که امروزه جدای از پیشینه‌ی تاریخی این گیاه به عنوان داروی محافظ کبدی، اثرات سودمند دیگرش در درمان بیماری‌‌های سایر اعضاء نیز شناسایی شده است.

موارد مصرف
محافظت کننده کبد در مقابل سموم
کمک به نوسازی سلول‌های کبدی
درمان کمکی در هپاتیت حاد و مزمن                                         
سیروز کبدی
آنتی اکسیدان
کاهش دهنده عوارض سمی داروهای ضد سرطان
عوارض اختلالات گوارشی (به صورت مختصر)
تداخل دارویی
تداخل دارویی خاصی گزارش نشده است
مقدار و نحوه مصرف
این دارو به صورت سه نوبت در روز و در هر نوبت یک قرص ۱۴۰ میلی‌گرمی  لیورگل همراه با آب میل می‌شود.

عکس قرص لیورگل – عوارض قرص لیورگل
نکاتی که در ارتباط با مصرف این دارو باید بدانید

تاکنون از مصرف این دارو در زمان آبستنی و شیردهی عوارضی گزارش نشده است.
در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید تگهداری شود.
تاکنون مواردی برای منع مصرف این داروی گیاهی گزارش نشده است.

🛍 برای سفارش دارو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
👉🆔 @clinic133

👉📱۰۵۱۳۳۷۱۰۳۸۰-۰۵۱۳۳۷۱۵۲۸۱ -۰۹۱۵۳۱۳۶۸۸۵

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>